Monday, April 25, 2011

HILANG

salam kerinduan...

Pada tengah malam yang sunyi sepi...
aku buka facebook...
al-maklumlah sekarang dunia dihujung jari sahaja....
aku baru perasan aku telah kehilangan sehabat didalam "FB"....
aku tidak tahu samaada FB dia deactive @ dia terdelete...
manusia yang bernama....
tutttttttttt......................
tapi ak masih mencari dimanakah si gerangan tuan put3 bersembunyi.....
aku tahu barangkali gerangan put3 ini akan membaca blog ak yg xbrapa nak "cantik"....
ak sdar bhwa blog ak nie mmg xcntik pownn..... hehheeee
tp ak xkisah ak brasa ttp nak tlis isi hatiku didlam blog nie......
diamanakah agaknya dia berada... :)
entah aku brasa plik knpa ak xjmpa dia didlam FB ak nie....
dimanakah agaknya dia berada....
semoga pada suatu hari nanti dia akan muncul kembali...
smoga msih ade sinar didalmnya...
aminnn...... hukhukkkkk :)

(maaf bhsa lintang bin pukang, hikhikkkkk )



No comments:

Post a Comment